Проект
Техническа помощ и поддръжка на хардуера в Агенцията по геодезия, картография и кадастър и 28-те служби по геодезия, картография и кадастър.
Решение
- Подпомагане администрирането на хардуерните системи и на приложните софтуерни продукти
- Предоставяне на технически съвети и помощ по използване на хардуера и софтуера
- Поддържане на система за техническа поддръжка (Help Desk) за потребителите на хардуера и софтуера
- Поддържане на съществуващия хардуер
- Предоставяне на обучение и трансфер на знания на служителите на Агенцията относно тези дейности
- Над 1000 поддържани устройства и системи
Дейностите са извършвани при спазване на добрите практики, заложени в стандарта за управление на услугите ISO 20000-1:2011 и ITIL.
Следгаранционното сервизно обслужване обхваща следните дейности:
Приемане на заявка за проблеми, диагностика, профилактика, ремонт на дефектиралите устройства и подмяна с нови части на ремонтно-непригодните. Предоставяне на консултации за по-ефективна експлоатация на техниката, представяне на обосновани предложения за бракуване на поддържаната техника.
Системни оператори, работещи на място в офисите на АГКК с цел системно администриране, техническа помощ, конфигуриране на мрежовите устройства.
Поддръжка на място на съществуващия специфичен и общ софтуер на кадастъра и на базата данни съгласно техническото задание: MS Windows на работните станции, Cisco IOS за рутерите, Cisco IOS за мрежовите комутатори, Cisco IOS за защитните стени, софтуер за управление реда на обслужване, конфигуриране на мрежовите устройства.
Цялостен анализ на офисните разходи за копиране, принтиране, сканиране, изпращане на факс и мултифункционални системи за печат, включително управлението на документ потока, и технически доклад с оценка и резюме на ресурсната и разходната ситуация в съответствие с помещенията, отделите и работните места, които да послужат за бъдеща основа за решение за оптимизиране на системата за управление на документооборота. Икономически анализ, технически анализ и организационен анализ на използването на ИТ инфраструктурата и препоръки за развитие. Анализ на конфигурациите на потребителския софтуер.
Времето за реакция на КОНТРАКС след първоначалното уведомяване за възникнал проблем е до 2 часа от 08.30 до 17.00 часа в рамките на работната седмица или до един час при наличието на сериозен проблем, засягащ работоспособността на цяло звено или служба. Времето за отстраняване на възникнал хардуерен, софтуерен и/или комуникационен проблем - до 24 часа, считано от момента на заявката.