Проект
Следгаранционна поддръжка на обществените терминали (КИОСК) закупени по проект „Модернизиране на системата за предоставяне на услуги".
Решение
В рамките на договора са поддържани 108 устройства, разположени в 108 офиса на АЗ на територията на страната.
Целта е запазване на високо качество на доставеното оборудване, отговарящо на съвременните информационни технологии, чрез професионална поддръжка на техниката на Агенция по заетостта.
Техническата поддръжка от страна на КОНТРАКС включва следните дейности:
Приемане на сервизни заявки, посещение на място, диагностика, доставка на резервни части, ремонт на устройствата, профилактика през определен период от време. Анализ на аварируемостта и предложения за подобряване на нивото на наличност и начина на поддръжка и експлоатация на КИОСК-ите.
За да осигури качествено изпълнение на услугите, КОНТРАКС е извършвал:
- Приемане и регистриране на съобщения за повреда
- Вземане на решение за приоритет на изпълнение на съответното повикване, в случай че са постъпили едновременно няколко заявки
- Поддържане на картотека от сервизни карти (документ, съдържащ всички атрибути на ремонтираното техническо средство по заявка, заявената и установена повреда, вложените резервни части и извършените услуги) за отчетност на услугата.
- Приемане и обслужване на заявките, потвърждаване приемането на заявката и подаване информация за очакваната дата и час на посещение.
Срок за отстраняване на възникнал проблем: не повече от 3 часа и 15 минути (в работни часове) в работното време на Агенция по заетостта.