Електронните документи са вече ежедневие, но основно средство за комуникация все още е хартиеният документ. Договори, нотариални актове, свидетелства, всички тези документи се пишат на хартия.
Доказаната полза от компютрите при съхранение на данни може да се приложи с успех за съхранение на печатни документи в електронен вид и тяхното индексиране. Ползата е бързото търсене на документ, спестяване на физическо пространство и разпределяне на риска от загуба на информация.
Програмният продукт Archy решава именно тези задачи чрез използването на модерни компютърни средства за създаване на цифров архив.
Основни ползи
- Предоставяне на услуга за трансформиране на хартиения архив в електронен
- Периодично обновяване на електронния архив с новопостъпилите хартиени документи
- Интегриране на електронния архив с други информационни системи
- Заплащане само за реално извършена дейност
- Не е необходимо инвестиране от страна на организацията в скенери или други активи