Проект
Комплексно сервизно извънгаранционно обслужване и ремонт на компютърна, копирна и периферна техника/ сървъри, настолни компютри, монитори, периферна техника и UPS
Период на изпълнение
2014- 2015 г.
Клиент
Агенция за социално подпомагане
Решение
Сервизна поддръжка на целия хардуер на АСП, включително диагностика, ремонти и замяна на резервни части на съществуващия хардуер.
Повече от 3 000 поддържани устройства и системи в повече от 160 офиса на АСП на територията на страната.
Следгаранционното сервизно обслужване обхваща следните дейности:
Приемане на заявка за проблеми, диагностика, профилактика, ремонт на дефектиралите устройства и подмяна с нови части на ремонтно-непригодните.
Сервизната поддръжка от страна на КОНТРАКС покрива следните дейности:
- Приемане и регистриране на заявка за повреда
- Транспорт от и до съответното поделение на АСП
- Диагностика на повреденото устройство
- Ремонт/ възстановяване работоспособността на устройството
- Включване и свързване на работни станции към съответната локална мрежа на териториалното поделение при необходимост
- Настройка и преконфигуриране на локални мрежи при необходимост
- Инсталиране и преинсталиране на софтуерни програми и продукти операционни системи и офис приложения
- Инсталиране и настройка на периферни устройства при необходимост
- Ежемесечно отчитане на извършените дейности
Срокът за извършване на ремонт е незабавно или във възможно най-кратки срокове до 3 /три/ работни дни от получаване на заявката.