Клиент
Банка ДСК е една от водещите банки в България. Нейните услуги включват депозити, влогове, пенсии и управление на активи. Те се осигуряват в повече от 362 офиса в цялата страна, в които работят повече от 4000 служители и 3000 печатащи устройства. Обемите на печат надхвърлят 9 милиона страници годишно, като офис ЦБО/Кредитен център в София генерира по-голямата част от този обем.
Бизнес нужди
Печатащите устройства на банката в цялата страна бяха морално остарели, имаха висок коефициент на дефектируемост, което водеше до дълги периоди на спиране на работа и допълнителни разходи. В офис ЦБО/Кредитен център големи принтери с по две тави се използваха от четирима служители, което водеше до смесване на документите, конфиденциалността беше компрометирана, а достъпът до документи, съдържащи важна информация, не беше ограничен. Банка ДСК имаше желание да подобри своята система за управление на документите без да инвестира в нов хардуер. Целта й беше да бъде подобрено чувствително нивото на сервизно обслужване, контрола на качеството на печат и да се повиши надеждността на използваната печатаща техника.
Решение
- Беше извършена детайлна оценка на място на съществуващата офис среда и всички бизнес процеси в банката
- Ре-дизайн на системата за управление на документооборота, базиран на резултатите от оценката и специфичните бизнес нужди на Банка ДСК
- Договор за наем и пълен сервиз, който предоставя на клиента нови устройства, както и консумативи и услуги по поддръжка на техниката на Банка ДСК
- Подмяна на старите печатащи устройства с над 2200 нови KYOCERA ECOSYS принтери и мултифункционални устройства, снабдени с компоненти и консумативи с дълъг живот, които осигуряват безпроблемен печат на големи обеми.
- Инсталация на MyQ терминали на принтерите FS-9530DN с цел осигуряване на контрол на достъпа до документи и мониторинг на обемите и разходите за печат.
Ползи
- Разходите за печат на Банка ДСК намаляха с 26%
- Гарантирана беше сигурността на документите, благодарение на внедрената система на MyQ за идентификация посредством карта на печатащото устройство
- Повишена ефективност чрез намаляване на времето, необходимо за намиране и прибиране на отпечатаните документи
- Повишена прозрачност благодарение на по-добро управление, анализ и отчетност на документите