"AVAYA INC." обяви, че е завладяла водещи позиции на пазара на ІР телефония.

от 26/03/2003

“AVAYA INC.” (индекс на Стоковата борса на Ню Йорк: АV), един от водещите в света доставчици на комуникационни мрежи и услуги за бизнеси, обяви, че е завладяла водещи позиции на пазара на ІР (Интернет протокол) телефония, статут, който тя е постигнала чрез значителни увеличения на пазарния си дял и бърз растеж, с който е изпреварила конкурентите си в тази развиващ се технологичен пазар. Статистиката, която измерва растежа на фирмената ІР телефония през третото календарно тримесечие на 2002 г., отразява решението на “AVAYA” да постигне водещата позиция в гласовите комуникации в областта на ІР.


Водачеството на “AVAYA” на пазара на ІР телефонията в световен мащаб:


Източник: Доклада на “Синерджи Рисърч Груп” относно фирмения преноса на гласови данни чрез ІР през третото тримесечие на 2002 г. През това тримесечие “AVAYA” увеличи общото количество на доставени ІР телефонни линии по целия свят, като постигна дял в размер на 22 процента от световния пазар на ІР телефония. В отчет си за тримесечието “Синерджи Рисърч Груп” представя обновени данни за общия брой доставени фирмени ІР телефонни линии/портове – мярка, която се използва за измерване пазарния дял на продавачите в областта на ІР телефонията.


Водачеството на “AVAYA” на пазара на ІР телефонията в рамките на САЩ:


Източник: съгласно последното издание на “ИнфоТек” “ИнфоТрек по фирмените комуникации за третото тримесечие на 2002 г.”, конвергираните системи и групи приложения на “AVAYA”, както и групата решения за малки и средни предприятия, съвместно са заели позиция номер едно на пазара на ІР телефонията в САЩ с 25 процента от доставените линии през третото тримесечие на 2002 г.


Водачеството на “AVAYA” на пазара на фирмената телефония в рамките на САЩ:


Източник: Съгласно най-новата информация от “ИнфоТек” (трето календарно тримесечие на 2002 г.), “AVAYA” е доставчик номер едно на пазара на фирмената телефония в САЩ, като в това число са включени телефонни централи ІР, телефонни централи с възможности за използване на ІР, обикновени телефонни централи и хибридни системи, отчетено по общия брой на доставените портове. Делът на “AVAYA” в размер на 27 процента от целя пазар в САЩ в областта на фирмената телефония е с цели 6 процента повече от най-близкия му конкурент.


Нарастване на пазара на “AVAYA” в областта на ІР телефонията в световен мащаб:


Източник: Доклада на “Синерджи Рисърч Груп” относно фирмения преноса на гласови данни чрез ІР през третото тримесечие на 2002 г. През това тримесечие “AVAYA” изпревари растежа на своите конкуренти, като увеличи общия брой на доставените от нея ІР телефонни линии по целия свят с 83 процента от второто тримесечие на 2002 г. до третото тримесечие на 2002 г.


Нарастване на пазара на “AVAYA” в областта на ІР телефонията в рамките на САЩ:


Източник: съгласно последното издание на “ИнфоТек” “ИнфоТрек по фирмените комуникации за третото тримесечие на 2002 г.”, “AVAYA” е заела водещата позиция на пазара на ІР телефонни централи в рамките на САЩ през третото тримесечие, като е увеличила общия брой на доставките си със 169% от третото тримесечие на 2001 г. до третото тримесечие на 2002 г. “ИнфоТрек” на “ИнфоТек” осигурява всяко тримесечие обновени данни относно доставките на свързаните с ІР продукти, което е ключов индикатор за водачеството на пазара на ІР телефонията.


“Бизнесът в света се насочва все повече към решението да използва стратегически ІР телефонията, за да постигне по-високи резултати от своята комуникационна мрежа,” казва Дон Питърсън – председател (на Управителния съвет) и Главен изпълнителен директор на “AVAYA”. “Ясно е, че когато се вземе решение да се поеме по пътя на ІР телефонията, все повече предприятия избират “AVAYA”. Като внасяме огромния си опит в областта на гласовите комуникационни системи, приложения и услуги в света на ІР, ние даваме възможност на предприятията от всякакви размери да започнат да се възползват от ползите от на цената на стандартното осъвременяване на телефонната си централа.


Посредством решенията на “AVAYA” в областта на ІР телефонията, бизнесът може да получи достъп до цяла гама нови придобивки, включително намаляване на разходите за мениджмънт на мрежата, повишена организационна производителност и подобрени възможности за мобилни комуникации. Възможностите за мобилни комуникации, които се разкриват с помощта на огромния портфейл на гласови приложения на “AVAYA”, като до 64-странна конферентна връзка, достъп до гласова поща на единична пощенска кутия, електронна поща и съобщения по факс чрез персоналния компютър или телефона, гласово задействане на достъпа до инструменти от десктопа на компютъра, като календари, задачи и директории, както и свързване с клетъчните телефонни мрежи, всичко това осигурява възможност на всички служители на фирмата да имат достъп до постоянни комуникации, разширяване на бюрата на служителите извън стените на техните офиси, независимо от това, къде работят те.


Увеличението на пазарния дял на ІР телефонията на “AVAYA” през третото тримесечие на 2002 г. бе предизвикано от множество предприятия, включително и значително количество малки организации, които възприеха продуктите и решенията на “AVAYA” в областта на ІР телефонията с бързи темпове. Внедряването на платформата ІР OFFICE на “AVAYA”, която осигурява на малките и средни предприятия комбинирана система “всичко в едно”, спомогна за постигането на лидерските позиции на “AVAYA” в ІР телефонията в САЩ. От датата на пускането й на пазара в началото на 2002 г., повече от 9 000 системи “ІР Офис” на “AVAYA” са били доставени на клиентите на фирмата.


“Тези резултати показват, че “AVAYA” продължава да изгражда лидерската си позиция в областта на ІР телефонията, като постигна значително увеличение на пазарния си дял през това тримесечие,” казва Джереми Дюк – основател и главен анализатор на “Синерджи Рисърч Груп”. “През третото тримесечие, “AVAYA” въведе в действие своята стратегия да осигури широка гама комуникационни решения от ново поколение, насочени към нуждите на организациите – от най-малките току-що прохождащи фирми до големите корпорации и образователни институти, посредством своя софтуер “MULTIVANTAGE” и “ІР OFFICE” продукти.


Фирмите и организациите, въвели конвергираните решения за комуникации и ІР телефония през последната година представляват широка гама от разнообразни браншове и размери, в т.ч. фирмата “Грант Торнтън” за глобално счетоводство, данъчни и бизнес консултации; осигуряващата пълно обслужване финансова институция “ОмниАмерикан Кредит Юниън”; един от най-големите ежедневни вестници в САЩ “Сиатъл Таймс”; институтът с основно значение за Австралия “Австралийския национален университет”; Международната федерация на футболните асоциации (FIFA) за турнира за Световната купа на ФИФА за 2002 г. м Корея и Япония; мениджърския екип на международната рок звезда Род Стюарт; Центровете за отслабване “Джени Крейг”; отборът “Бостън Селтикс” от Националната баскетболна асоциация; “ХоумНет Инкорпорейтед”, която предоставя комплексни компютърни и мрежови услуги, както и проектиране и хостинг на страници в Интернет. “Нашите клиенти очакват от нас да им предоставим решенията, които отговарят на техните бизнес нужди и решенията на “AVAYA” в областта на ІР телефонията играят основна роля за задоволяване на тези нужди,” казва Джон Чартърс – Главен изпълнителен директор на “Експанетс”. “Като най-големия бизнес партньор на “AVAYA”, “Експанетс” се гордее с техните постижения и ще продължи да подпомага внедряването на нови и вълнуващи технологии за нашите клиенти в средната категория.” “Експанетс”, която предлага широка гама ІР решения за предаване на глас и данни, е водещия провайдер на комуникационни решения в страната за клиентите от средната категория.


Стратегията на “AVAYA” за осигуряване на дългосрочно водачество в областта на ІР телефонията


Цялостния пазар за ІР телефония за предприятия се очаква да нарасне от 849 милиона щатски долара през 2002 г. на 4.4 милиарда щатски долара през 2006 г., което представлява ежегодно прираст с натрупване от порядъка на 50.5 процента, съгласно “Синерджи”. В основата на стратегията на “AVAYA” в областта на пазара на ІР телефонията е поддържаната от нея архитектура, която се основава на открити стандартни технологии и е възприела вътрешна среда с много продавачи и създаване на услуги. Това позволява на ІТ-мениджърите да разработват най-добрите в бранша приложения за ІР телефония, които позволяват на предприятията да поемат по стратегическия път към конвергираните комуникации въз основа на избор или посредством еволюция на тяхната съществуваща мрежа в ІР телефония, или посредством внедряване на нови комуникационни технологии и оборудване.


Поддържайки своята стратегия на откритите стандартни технологии и архитектурата си, “AVAYA” също така осигурява конвергирани приложения, които подпомагат предприятията да интегрират комуникациите с висша класа обслужване на клиентите си и ефективно вземане на решения. През 2002 г. “AVAYA” представи на пазара спечелилия редица награди софтуер за центрове за осъществяване на контакти и унифицирани комуникации. В това число влизат “Интерактивния център” на “AVAYA”, който позволява на различните предприятия да управляват мултимедийните си комуникации със своите клиенти през канали, които включват предаване на глас, електронна поща, факс и Интернет достъп, през мрежите с много Интернет страници, много продавачи и много протоколи на центровете за осъществяване на контакти. Фирмата също така изкара на пазара “Унифицирания комуникационен център” на “AVAYA”,
който подобрява производителността на служителите посредством задействан гласово достъп през Интернет или безжичен достъп до важни комуникационни средства, като електронна поща, съобщения, календари и директории от който и да е телефон, персонален компютър или PDA