Столична община е първата, която предлага на своите жители и гости Център за неспешни повиквания. Услугата е достъпна от 15 октомври 2014 г. онлайн на адрес: call.sofia.bg и на телефон: (0700) 17310. Този номер се осигурява от Виваком и позволява приемането на множество едновременни позвънявания. Всички граждани и гости на София ще могат да регистрират своите сигнали до Общината, както и да направят запитване и да получат информация за нейната дейност.
Центърът е отворен за подаване на сигнали до Общината по повод сметосъбиране и сметоизвозване, замърсяване на обществени площи, водоснабдяване и канализация, пътна инфраструктура, улично осветление, пътна сигнализация, паркиране, екология и зелени системи, детски площадки, домашни и стопански животни, улични кучета, търговия, реклама и преместваеми обекти, сгради, строежи и други.
Регистрирането на сигнала по телефон или директно на уеб страницата на Столична община гарантира неговото включване в системата и проследяване на статуса. По този начин гражданите и гостите на столицата получават официален отговор в конкретен срок. Службите към столичната администрация, от чиято компетенция е дадения сигнал, следят за отстраняването на регистрирания проблем посредством изградената автоматична връзка за обмяна на данни между Центъра за неспешни повиквания и деловодната административна система на Столична община.
Автоматичната телефонна централа на Центъра е в състояние да поеме едновременно много на брой сигнали, включително запитвания по повод дейността на Общината и се очаква да подобри комуникацията й с гражданите.
Изграждането на Центъра за неспешни повиквания към Столична община се извърши в следните етапи:
1. Ремонт и оборудване на Център за неспешни повиквания на Столична община, което включва изграждане на структурна кабелна система, електрическа, пожароизвестителна и климатична инсталация в помещението на Центъра, както и мрежово оборудване и офис обзавеждане
2. Изграждане и внедряване на Център за неспешни повиквания – за целта е разширена съществуващата телефонна централа Cisco със Cisco Unified Contact Center Express, разработена е специализирана софтуерна система за регистрация и обработка на сигналите
3. Интеграция на Центъра с деловодно-административната система на Столична община
4. Обучение на персонала на Центъра за работа с всички системи
КОНТРАКС е група от фирми, специализирани в системна интеграция, дистрибуция, инженеринг, аутсорсинг, разработка на софтуер, интернет услуги и производство. Богатият спектър от продукти и услуги, както и различната специализация на екипа на КОНТРАКС, дават възможност за изпълнение на комплексни решения. КОНТРАКС разполага с най-голямата сервизна мрежа за ИКТ услуги в страната. Всички центрове осигуряват качествено и високо ниво на обслужване.
КОНТРАКС е най-големият доставчик на call центрове в страната. Изградил е Национална система за спешни повиквания с единен европейски номер (112), централите на Hеwlett Packard, Mtel (*88), Call Point, AIG, Blizoo, ЗА „Булстрад“ и други.
За повече информация и въпроси, моля, обърнете се към:
Яко Пилософ
Заместник изпълнителен директор
„Контракс“ АД
тел. 02 960 97 02
Jacko.Pillossof@kontrax.bg