О Б Я В А
за
ОТКРИВАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ЗА ОПРЕДЕЛЯНЕ НА ИЗПЪЛНИТЕЛ
На основание чл. 1, ал.1 и чл.7 от Постановление № 55 на МС от 12.03.2007 г. за условията и реда за определяне на изпълнител от страна на бенефициенти на договорена безвъзмездна финансова помощ от Структурните фондове на Европейския съюз и от Програма ФАР на Европейския съюз,
“Контракс” ЕАД,
със седалище и адрес на управление: град София, ул. “Тинтява” №13, адрес за кореспонденция: гр. София 1113, ул. “Тинтява” № 13, тел.: (02) 960977, факс: (02) 9609797, интернет адрес: www.kontrax.bg, лице за контакт: Яко Аврам Пилософ, на длъжност Директор Развойни дейности, тел.: (02) 960977, в качеството си на бенефициент по Договор за безвъзмездна финансова помощ с идентификационен номер ТММ-02-53/17.07.2009
обявява процедура
за определяне на изпълнител – Открит избор по чл. 7, т. 1 от Постановление № 55 на МС от 12.03.2007 г. с обект: “Доставка на софтуерни лицензи, софтуерни системи, сървъри и работни станции по параметри, указани в документацията, за нуждите на „Контракс” ЕАД във връзка с изпълнение на проект „Инвестиции за производство на софтуер и предоставяне на сервизни услуги за комплексни ИКТ системи по световни стандарти” и следните обособени позиции:
Обособена позиция 1: „Система за разработка на софтуер” – Софтуерни лицензи (специализирани компютърни приложения за разработка на софтуерни продукти). Сървъри и работни станции (специализирано компютърно оборудване, необходимо за работа със специализираните компютърни приложения).
Обособена позиция 2: Доставка на Система за он-лайн управление на услугите, инцидент мениджмънт, проблем мениджмънт, Help Desk”.
Пояснителният документ и документацията за провежданата процедура могат да се получат на адрес: гр. София, ул. „Тинтява” №13, всеки работен ден от 09:00 ч. до 17:00 ч.
Пояснителният документ е публикуван тук на интернет адрес: www.ibsme.org.
Оферти се подават на адрес: гр. София, ул. „Тинтява” № 13, до 16:00 ч. на 08.04.2010 г.