КОНТРАКС в партньорство с Община Самоков изгради Контактен център за подаване на неспешни сигнали за проблеми в градската среда

от 07/02/2025

 

Контракс изгради и въведе в експлоатация за Община Самоков Контактен център за неспешни повиквания, който улеснява комуникацията между гражданите и местната администрация. Системата предоставя множество удобни канали за комуникация с администрацията по повод проблеми в градската среда, включително гласови обаждания, електронна поща, онлайн платформа на интернет страницата на Община Самоков и мобилно приложение достъпно за Android и iOS системи. Операторите предоставят обратна връзка по същия канал, по който е получен сигналът.

 

За по-прецизна локация и предотвратяване на грешки, системата включва модул за приемане и обработване на сигнали, базиран на Google Maps. Това позволява точно определяне на местоположението на проблема и по-бързото му адресиране от съответните служби.

 

С цел оптимизиране на работата на контактния център и избягване на дублирането на сигнали, системата предлага възможност за търсене на вече регистрирани сигнали по номер, телефон, адрес и други критерии. При подаване на нова информация към вече съществуващ случай, сигналът може да бъде отнесен към предходен запис, което подобрява проследяемостта и ефективността на обработката.

 

Допълнително, платформата разполага с интегриран модул за справки, който позволява исторически анализ на работата на Контактния център. Данните могат да бъдат експортирани в различни формати за допълнителна обработка и предоставяне на информация на трети лица.

 

Очаква се новата система да подобри значително взаимодействието между гражданите и местната администрация, предоставяйки бързи и ефективни услуги, което доказано води до прозрачност на местното самоуправление и повишено доверие към общинската администрация.

 

Повече информация и подробности за стартирането на услугата ще намерите на официалния сайт на Община Самоков.

 

Това е втората платформа от този вид, която се изгражда от Контракс, като първата е Системата на Контактния център на Столична община, която функционира от 2014 г. насам.