През 2024 година КОНТРАКС започна изпълнение по внедряване на електронни етикети Hanshow в търговските обекти на верига магазини Техномаркет. След успешни преговори с клиента, първият проект стартира в магазина в МОЛ София, където бяха доставени 2300 броя електронни етикети Polaris Pro 2.6 инча и софтуер за управлението им. Новоизградената система бе интегрирана с ползвания от Техномаркет софтуер за управление на търговските процеси. Проектът бе изпълнен в рамките на 4 месеца без да се наруши нормалната търговска дейност на клиента.
С това нововъведение Техномаркет прави още една важна стъпка към по-ефективно, модерно и екологично устойчиво пазаруване.
Проектът е част от цялостната стратегия на Техномаркет за модернизация и устойчиво управление, като носи редица предимства:
- Екологичен ефект – Намаляване на използването на хартия и мастило, което води до минимизиран екологичен отпечатък. С електронните етикети компанията редуцира тонoве хартиени отпадъци годишно.
- Енергийна ефективност – Етикетите използват нискоконсумиращи технологии, които ги правят дълготрайни и устойчиви.
- Динамично управление на цените – Цените могат да се актуализират в реално време, позволявайки гъвкавост при промоции, кампании и пазарни промени.
- По-добро клиентско изживяване – Прецизните цифрови етикети елиминират риска от разминаване между цената на рафта и тази на касата, осигурявайки прозрачност и доверие.
- Повече време за персонализирано обслужване – Автоматизацията освобождава служителите от ръчната смяна на етикети, като им позволява да се фокусират върху клиентите и консултациите.
В бъдещите планове на компанията се предвижда поетапна подмяна на традиционните хартиени етикети с електронни ценови етикети във всичките 57 магазина на веригата в страната.