„Национална Асоциация на Доброволците в Република България“ получи безвъзмездно в рамките на 48 часа работещ Call center от КОНТРАКС. Изграден е върху облачната услуга за телефония на Spinoco, с която се работи изключително лесно и интуитивно.
Накратко как работи услугата
Доброволците получават своя персонален акаунт в Call center-a на Spinoco, който е предварително настроен да посреща обаждания в зависимост от езика, който конкретният доброволец владее. От своя страна бежанците имат възможност да разговарят с човек, който разбира техния език и комуникацията да върви безпроблемно.
В края на всеки разговор доброволците могат да избeрат какъв е бил повода на обаждането, за да може тази информация да бъде адекватно обработена, отчетена и да се предприемат своевременни действия в помощ на търсещите помощ.
Приносът
Благодарение на съвместната работа между КОНТРАКС и Асоциацията на доброволците, само за няколко дена са били обслужени над 80 украински граждани, на които е оказана нужната помощ и подкрепа, като числото продължава да расте.