На 25.01.2006 Хюлет-Пакард обяви намерението си да инвестира в нов стратегически център за глобални услуги с около 1000 работни места в София. През юни изграденият на базата на IP комуникационни продукти на Avaya от серията MS8700/8500 Call Center заработи като част от мрежата центрове за обслужване на клиети на Хюлет-Пакард. Изпълнители на проекта са фирмите Ajilon и SITEL, а Контракс като Бизнес Партньор на Avaya за България беше избран за доставка, инсталация, настройка и поддръжка на комуникационното оборудване.
Avaya е водещ световен доставчик на бизнес комуникационни системи, решения и услуги. В началото на 2006 година Avaya спечели и престижната награда Best-in-Test на BUSINESS COMMUNICATIONS REVIEW за среден клас IP телефонни централи, от който клас е доставеното оборудване. Съчетавайки конвергенцията на глас и данни с бизнес приложенията Avaya помага на своите клиенти да достига все по-добри резултати в своя бизнес. За повече информация посетете страницата на Avaya http://www.avaya.com