Покривайки високите стандарти на Kyocera за качествено обслужване екипът на КОНТРАКС бе отличен като Certified Service Partner с още 10 компании за територията на ЕMEA. Подборът бе направен след системно наблюдение и оценка на 30 партньора на Kyocera в региона.
В основата на корпоративна философия на Kyocera е желанието за непрекъснато подобряване удовлетвореността на клиентите. За целта е разработена специална платформа, която обединява сертифицираните и обучени партньори на територията на EMEA, професионална поддръжка и разработка на софтуер, ясен и цялостен процес по внедряване, системно събиране на обратна връзка от клиентите от компанията, както и поддръжката на уеб портал с допълнителна информация за продуктите и услугите на Kyocera. Успешно се развива обучителна програма за обслужване, продажби и софтуер, която позволява на местно и глобално ниво да се осигури висококвалифициран персонал по поддръжка на продуктите през целия им жизнен цикъл. KYOCERA Service Network гарантира последователни, професионални и ефективни услуги на клиентите, независимо от техния размер, местоположение или нужди.