Като част от екипа от вас ще се очаква да извършвате следните дейности:
да отговаряте на горещия телефон на продукта;
да се научите да го инсталирате, поправяте и обновявате;
да обучавате дилъри и клиенти на работа с него;
да сте в състояние да решавате често срещани проблеми, свързани с интеграцията му с други прoграми;
да приемате и въвеждате предложения за подобряване на работата на програмата;
да се запознаете с конкурентните продукти;
Позицията изисква непрекъсната комуникация както с технически, така и с медицински лица, което предполага не само отлични компютърни умения, но и задълбочено познаване на ежедневната работа на лекарите и медицинската документация, изискванията на НЗОК и МЗ.
Идеалният кандидат трябва да отговаря на следните изисквания:
Опит в работата с медицински софуер и оформянето на медицинска документация;
Познания в областта на медицината;
Обща компютърна грамотност, отлично познаване на Windows и MSOffice;
Да е в състояние да се запознае бързо с програмата и нейните проблеми;
Възможност за работа на пълен работен ден;
Готовност за полагане на извънреден труд при необходимост;
Заплащане - до 350 лв.
Желаещите да кандидатстват трябва да изпратят автобиография на български език на e-mail: jobs@kontrax.bg със subject: S7780. Одобрените ще бъдат поканени във фирмата за провеждане на събеседване.