Вторият по големина белгийски мобилен оператор Mobistar избра AVAYA MultiVantage™ Communication Applications за внедряване на IP решения в своите контакт центрове разположени в 8 града на Белгия.
Надстройката на мрежата, която ще приключи до края на месеца, ще обслужва 1700 служители. От тях 600 са контакт център агенти и приемат над 20,000 обаждания на ден.
Denis Guillemot, мениджър на отдел обслужване на клиенти в Mobistar коментира, "IP технологията на Avaya ще осигури висока достъпност на системата до служителите независимо къде се намират, което ще подобри обслужването на клиентите. Служителите ще могат да работят отдалечено при някои от големите клиенти, като ползват всички услуги и достъп до ресурси като в офиса на фирмата."
Вътрешните разговори ще преминават през корпоративната мрежа, което ще доведе до големи спестявания.
IP телефоните Avaya 570 позволяват на агентите на центъра за обслужване на клиенти да бъдат мобилни и да се местят.
Като част от договора, Avaya Global Services осигурява поддръжка 24/7 и обучение на персонала.
http://www.avaya.com/ac/common/index.jhtml?rec_id=pr-031021c-1002104193&location=M1H2G5F5017