В периода 9-13 октомври 2006г. в София пристига рекламният камион с демо оборудване на световноизвестната фирма Аvaya, лидер в сферата на телекомуникациите*. Както е добре известно, Аvaya беше водещ спонсор на световното първенство по футбол през 2006г. в Германия и осигури комуникационната му инфраструктура. Именно тогава беше създаден този уникален камион, който в момента обикаля Европа и се разгръща в изложбена зала, за да промоцира технологиите на Аvaya. В три дни Avaya и Контракс ще демонстрират последните световни постижения в областта на комуникационните технологии пред хотел „Хилтън”.
Avaya е глобален лидер в безжичната комуникация. Ще бъдат представени смели комуникационни решения, които съчетават функционалността на стационарната и мобилна телефония. Водещи са демонстративни версии на комуникационни предложения и решения.
Българската презентация на Avaya е част от европейската обиколка „Всичко в едно” – All-in-One – 2006. За 9 месеца камиона на Avaya ще посети 12 страни и ще представи на място функционалността на модерните комуникации FMC /Fixed Mobile Convergence/. Решенията на FMC съчетават стационарната и мобилна телефония и чрез това улесняват комуникацията. Освен това използването на тези решения подпомага конкурентноспособността на фирмите.
Благодарение на FMC служителите могат да използват един бизнес номер и една гласова поща без значение дали използват стационарния или мобилния телефон и без значение дали са в офиса или работят навън. Те получават и достъп до предимства на бизнес телефонията като конферентни разговори, насочване на разговори или съкращаване на избора на номера.
Обажданията от зададени номера – както стационарния, така и мобилния телефон могат да бъдат записвани и отчетени, което е важно за финансови институции и телефони центрове.
Ако е необходимо може да се изключи бизнес профила и да се приемат само лични обаждания, което позволява да се отчитат две различни сметки – бизнес и лична