Avaya Inc. и Microsoft® Business Systems обявиха плановете си за създаване на софтуерни приложения и хардуер за малкия и среден бизнес.
Двете компании подписаха споразумение, според което Avaya ще лицензира Microsoft® Business Systems Customer Relationship Management (Microsoft CRM) и ще разработи “all in one” приложение за интегрирането му с платформата Avaya™ IP Office. Интегрираната система на Avaya ще позволи на малкия и среден бизнес да обслужват клиентите си още по-добре и по-ефективно.
Традиционно CRM (Customer Relationship Management) се свързва с центровете за обработка на повикванията (call centres), използвани от корпорациите, чиито бизнес е зависим от телефонните транзакции. Системата на Avaya ще обедини телефонните данни със CRM данните и ще позволи на нов набор от приложения да управлява цялото обслужване на клиентите. Досега тази технология се използваше само от много големи корпорации поради изключително високата й цена.
Avaya е световен лидер в контакт център системите с повече от 20,000 “customer care center” клиента и 500 “multi-channel contact centre“ клиента.
http://www.avaya.com
http://www.microsoft.com/businesssystem