Изисквания:
- Образование: средно
- Трудов стаж: не се изисква
- Неосъждан
- Езици: владеенето на английски е предимство
- Компютърна грамотност: Windows OS, MS Word, Excel
Задължения:
- Осъществява пропускателния режим и контролира влизането и излизането в сградата на служителите и външни лица
- Следи обектите под видеонаблюдение
- Следи за спазване на установения пропускателен режим
- Води входящ и изходящ регистър на писма и пратки към и от фирмата
- Приема и пренасочва всички телефонни обаждания
- Поръчва и отговаря за съхраняването на офис консумативите и материалите
- Води график за заетостта на конферентните зали и на мероприятията провеждани в тях
- Изпраща заявката на служителите за обяд към ресторанта, с който работим
- Приема, въвежда и заявява пратки за куриер
- Изпълнява задачи, възложени от ръководството на фирмата, съобразени с естеството на работата
Основни отговорности:
- За качеството на извършената работа
- Материална отговорност във връзка с опазването на повереното му имущество
Месторабота:
София, ул. "Тинтява" 13
Работно време:
8 (осем) часа дневно от 8:30 ч. до 17:30 ч.
Обедна почивка 30 мин. и две по 15 мин.
Трудово възнаграждение:
Основна заплата по договор, бонуси и социални придобивки
Субординация:
Пряко подчинен на Изпълнителен Директор
Моля, изпращайте вашите автобиографии на office@kontrax.bg.