Контакт центърът като точното решение за нуждите на общинската и областната администрацията представи Лили Дакова, търговски мениджър в Контракс, на форума “е-Управлението в България – с поглед в новото десетилетие”. Събитието, което се проведе на 10 и 11 март 2010 г. в хотел Шератон, се организира за 11 поредна година от ICT Media и тази година събра над 300 участника.
Първите приоритети на Европейския съюз по отношение на управлението са електронното правителство и достъпът на гражданите до електронни услуги. Контакт центърът обединява двете и ги предоставя на гражданите 24/7. Решението представлява модерна телефонна система, интегрирана с компютърна база данни.
„Ползите от контакт центъра са конкретни и безспорни, особено ако институция изгради електронен архив и използва минимално количество хартия в работата си. Опазваме околната среда, на първо място, и после – всеки документ и всяка преписка се откриват на момента”, изтъкна предимствата на контакт центъра, електронното архивиране и безхартиеното заседание на общинските съвети Лили Дакова.
Не липсваха и награди за участниците в конференцията. Мултифункционалното устройство Canon, осигурено от Контракс, отиде при Димка Нейкова от Община Мъглиж.