Контакт центърът – ключът за доброто обслужване на гражданите и прозрачната администрация

от 11/03/2010

egov_10march10_1_w.jpg 

Контакт центърът като точното решение за нуждите на общинската и областната администрацията представи Лили Дакова, търговски мениджър в Контракс, на форума “е-Управлението в България – с поглед в новото десетилетие”. Събитието, което се проведе на 10 и 11 март 2010 г. в хотел Шератон, се организира за 11 поредна година от ICT Media и тази година събра над 300 участника.

Първите приоритети на Европейския съюз по отношение на управлението са електронното правителство и достъпът на гражданите до електронни услуги. Контакт центърът обединява двете и ги предоставя на гражданите 24/7. Решението представлява модерна телефонна система, интегрирана с компютърна база данни.

egov_10march10_2_w.jpg

„Ползите от контакт центъра са конкретни и безспорни, особено ако  институция изгради електронен архив и използва минимално количество хартия в работата си. Опазваме околната среда, на първо място, и после – всеки документ и всяка преписка се откриват на момента”, изтъкна предимствата на контакт центъра, електронното архивиране и безхартиеното заседание на общинските съвети Лили Дакова.

Не липсваха и награди за участниците в конференцията. Мултифункционалното устройство Canon, осигурено от Контракс, отиде при Димка Нейкова от Община Мъглиж.